Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Összetett terápia - Combined Therapy

 

,,Az ok és okozat törvénye szerint az életben tapasztalt okozatok oka az, amit a testünkbe meg az amit a tudatunkba befektettünk. S persze a megszokás törvénye… aki sikeres az azért sikeres, mert sikeres szokásaik vannak. Fel kell venni azokat a szokásokat, melyek hozzá segítenek a sikerekhez."

 

1. Elfogadó, megértő, szerető, fejlesztő, pozitív lelki - szellemi - testi környezet megteremtése.

 

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/a-jo-kapcsolatert.html

 

a-hatekony-kommunikacio-ezkozei-es-az-erto-figyelem-lenyege.jpg

 

 

,,Mindenki arra vágyik, hogy mások megértsék, mit érez, amikor beszél, és ne csak azt, amit mond."  (Dr. Thomas  Gordon)

http://hu.scribd.com/doc/24866885/THOMAS-GORDON-P-E-T-A-szul%C5%91i-eredmenyesseg-tanulasa

 

 

affirmaciok.jpg

 

erzelmi-biztonsag-tenyezo--a-bor-erintese---segito-legkor---szereto--tamogato-legkor.jpg

 

,,Már az a tudat, hogy valaki a közelünkben van és figyel ránk, önmagában már ez is erőssé tesz bennünket."

 

Az Univerzum hatalmas ereje a Szeretet. Használd önmagad és mások életében! (Molnár József)

 

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/a-jo-kapcsolatert-kell-adni--szeretni--tenni--lenni--kapni.-2.html

 

,,A szellemi fejlődés egyik feltétele a megemelkedett rezgésszám, s ezt nagyban segíti a tudatosan kialakított harmonikus környezet.”

 

 

2. A helyes, pozitív, jó, hatékony, tudatos gondolatok és cselekedetek, módszerek, szerek használatának a szokásának a kialakítása.

 

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/boldogsag.html

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/boldogsag-es-siker-3.html

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/boldogsag-es-siker-4.html

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/boldogsag-es-siker-5.html

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/boldogsag-es-siker-6.html

 

 

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/egeszseg-4---jo-szerek-es-modszerek.html

 

 

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/segito--jo-otletek.html

 

 

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/jok-molnar-jozsefek.html

 

Amivel táplálod az elmédet (pozitív szavak, gondolatok, érzések - vagy negatív), lelkedet, a testedet (vitaminok, ásványi-anyagok, aminosavak, enzimek – gyümölcsök, zöldségek, gyógynövények, bőséges folyadék, kipihentség, jó hormonok megfelelő szintjei), amilyenné teszed a lelked és a tested állapotát, energiaszintjét, rezgését, - az meghatározza, hogy milyennek látod a világot, milyen élményeket, helyzeteket vonzol magadhoz a hasonló rezgések okán. (Molnár József)

 

 

 Az eredményesség kulcsa abban rejlik, hogy a napjaid túlnyomó részében mi az, mi magasabb szerepet játszik.  (Boros Bea)

 

 

Nem az a lényeg, amit néhanapján megteszel, hanem amit nap mint nap elvégzel. (Jenny Craig)

 

 

 

,,A szabály röviden a következő: Ha sokszor egymás után pontosan ugyanúgy cselekszel, mint azok, akik sikeresek lettek, előbb-utóbb te magad is garantáltan sikeres leszel. Vagy megfordítva, ha nem azt teszed, amit a sikeresek, te se számíts sikerre.

A siker nem a véletlen műve. Nem szerencse, hanem tervezett munka eredménye." (Brian Tracy)

 

 

,,Használd tudatosan és pozitívan a teremtő erődet - a gondolataidat és az érzelmeidet!”

 

 

,,A jól végzett munka, elnyeri méltó jutalmát.”

 

 

Minél több pozitív hatás ér (ez az egyik legfontosabb dolog a boldogsághoz), annál boldogabb lesz az életed. Ezért növeld a kedves szavak, jó cselekedetek, és a kellemes benyomások mennyiségét. Mindennap kellemes benyomások sokaságát szerezd magadnak. Tehát SOKASÁGÁT! De soha ne feledkezz el az elegendő pihenésről, mert ez minden kulcsa!

 

 

 „Tetteink, szavaink és gondolataink meghatározzák karmánkat, vagyis azt, hogy boldogság vagy szenvedés lesz-e osztályrészünk.” (Buddha)

 

 

 

,,A még meg nem született rosszat megakadályozni, a még meg nem született jót elősegíteni …a már meglévő jót ápolni és megtartani.”  - Buddha tanítása

 

 

 

A karma nem sorsot, hanem ok-okozatot jelent. Mindenki felelős a saját életéért. Ennek megértésével tudatosan szerzünk olyan benyomásokat, melyek tartós boldogsághoz és a szenvedés elkerüléséhez vezetnek. (Ole Nydahl)

 

 

 

Korábbi szavak és cselekedetek, az ok-okozat és a korábban tett kívánságok eredményei. A kívánságok persze szintén okokként fognak működni. Az, amit ép­pen most teszel, mondasz és gondolsz, be­nyomásokat ültet el a tudatalattidba.

Min­den alkalommal korábbról kapjuk meg a benyomásokat, dolgozunk velük, és ennek megfelelően alakul jövőnk. Ezért nagyon hasznos tudni azt, hogy milyen tet­tek, gondolatok és szavak hoznak boldog­ságot, és melyek azok, amelyek szenvedést okozna.

Látható tehát, hogy a hatások jelen vannak, de ha dolgo­zol rajta, meg lehet változtatni. (Ole Nydahl)

 

 

 

A karma tehát nem sors, hanem olyasvalami, ami azzal az egyedülálló szabadsággal ajándékoz meg minket, hogy olyan magokat ültessünk, amilyen gyümölcsöket szüretelni szeretnénk. (Ole Nydahl)

 

 

 

Ha sok jó dolgot csi­nálunk, az olyan, mintha megnyitnánk a világot, és hatalmas szabadság keletkezik.

Akár tetszik, akár nem, minden az ok-okozat alapján működik. Ha nincs mag, akkor abból soha nem lesz növény. Sza­badon választhatsz, senki sem kényszerít. (Ole Nydahl)

 

 

 

 A karma buddhista szemszögből nem sorsot vagy elrendeltetést jelent, hanem „tett”-ként vagy „ok-okozat”-ként fordítható. Egyszerűen megfogalmazva a működését: minden tett – legyen pozitív vagy negatív – benyomásokat hagy a tudatban. A tudat tartalma határozza meg, milyennek tapasztaljuk a világot. A negatív benyomások természetesen elkerülhetetlenül jövőbeli szenvedéshez vezetnek. Ha tehát megértjük, hogy gondolatainkkal, szavainkkal és cselekedeteinkkel mi ültetjük el, amit a jövőben tapasztalni fogunk, ott a kulcs a kezünkben ahhoz, hogy változtassunk az életünkön. (Ole Nydahl)

 

 

 

 Csak ok-okozat van. Ha megváltoztatjuk az okot, megváltozik az eredmény is. (Ole Nydahl)

 

 

 

· ismernünk kell a helyzetet;
· kívánnunk kell, hogy tegyünk valamit;
· meg kell tennünk vagy tettetnünk,
· végül elégedettnek kell lennünk.
Ha ez a négy feltétel együtt áll, akkor az ok-okozat teljes erejű lesz
· úgy kell döntenünk, hogy bizonyos dolgokat nem csinálunk többet, hanem az ellenkezőjét tesszük.

Ha a negativitást el akarjuk távolítani a tudatunkból, akkor megint van négy pont:
· tudnunk kell, hogy valami nincs rendben;
· akarnunk kell azt eltávolítani;
· használnunk kell a módszert, a különböző meditációk nagyon hatékonyak;
· úgy kell döntenünk, hogy bizonyos dolgokat nem csinálunk többet, hanem az ellenkezőjét tesszük. (Ole Nydahl)

 

 

,,Minden eseményt a tudatban tárolt benyomások idéznek elő. Mindenki azt vonzza, amit maga is kisugároz a világba." - Lama Ole Nydahl

 

 

 

1. Megsemmisíteni mindazt a rosszat, ami már felmerült bennünk,
2. A még meg nem született rossz létrejöttét megakadályozni,
3. A még meg nem született jó létrejöttét elősegíteni,
4. A már meglévő jót megtartani, ápolni.
- Buddha tanítása

 

 

 

,,Szép dolgok akkor történnek, amikor távol tartjuk magunkat a negatív érzésektől.”

 

 

A POZITÍV DOLGOK AKKOR TÖRTÉNNEK, AMIKOR...

,,Annak, hogy az életünket jobbá változtatjuk egy nagy része abból áll, hogy kidobáljuk azokat a dolgokat, amik többé nem szolgálnak minket, vagy nem képviselnek értéket az életünkben.

A pozitív dolgok akkor történnek, amikor eltávolítjuk magunkat a negatívaktól!" (Yehuda Berg)

 

 

,,A legbátrabb döntés, amit valaha meghozhatsz, ha végleg megszabadulsz azoktól a dolgoktól, amik a szívedet és lelkedet bántják.”

 

 

 

,,A pozitív gondolatok pozitív érzéseket hoznak létre, amelyek pozitív eseményeket vonzanak magukhoz.”

 

 

 

Tudatosodnia kell: A pozitív dolgok következményei pozitívak, a negatív dolgok következményei negatívak. Ezért a bölcs keresi a jót és a szépet. Kerüli a rosszat, a negatív dolgokat, s kerüli az ehhez vezető utat (pl. fáradság, rossz-negatív emberek), de keresi a jó utat, s jár rajta (pl. pihenés, jó, inspiráló emberek, helyzetek. Kellemes, kedves, pozitív szavak, - cselekedetek, - gondolatok, -érzések). Bölcsek gondolatainak tanulmányozása. Törekedj a nyugodt, békés, sikeres, boldog életre, s tegyél érte sokat.

 

 

 

Szokássá kell tenni, szokássá kialakítani a dolgokat. A szokás a lényeg, s ahhoz 20-40 nap kell, pl. 20 napig ne merítsd ki magad, tele legyél energiával vagy 20 napig pozitív szavak. Szoktasd magad a pozitív dolgokhoz, gondolatokhoz, cselekedetekhez, élményekhez, a lényeg a hozzászoktatás hosszútávon jót tesz, és hozzászoksz. (Molnár József)

 

 

Az életed minőségét meghatározza, hogy milyen szokásaid vannak. Alakítsd ki, vedd át a sikeres, boldog, egészséges, energikus, nyugodt, csodált, szeretet emberek szokásait. (Molnár József)

 

 

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/tudatos-eletvitel--selfness-.html

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/egeszseg-4---jo-szerek-es-modszerek.html

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/segito--jo-otletek.html

http://www.amegoldas.eoldal.hu/cikkek/boldogsag-es-siker---alapok.html

 

(Molnár József)